Reset Password

Въпроси и отговори

Въпроси от наематели

Съществува набор от въпроси, които често ни се случва да получаваме. В тази връзка сме Ви представили най-често срещаните между тях и отговорите, от които се интересуват нашите клиенти.

Какво е HomeExpress и как работи?

Ние сме фирма, която специализира в управление на имоти под наем. Ако търсите дългосрочен или краткосрочен наем, ако имате фирма и ваши слкужители пътуват често до Варна и се нуждаят от настаняване, ако сте на почивка или се местите за постоянно в морската ни столица – ние можем да ви съдействаме на 100% в процеса от избор на жилище до нанасяне.

Къде предлагате жилища?

Ние работим в област Варна. Ако не сте сигурни за локацията, може да ни отправите запитване ТУК

Какви езици говорите?

Ние говорим Български и Английски.

Какъв е процеса за избор на жилище?

  • Първо трябва да се свържете с нас и да ни посочите периода, за който се интересувате, както и типа жилище в зависимост от това колко души сте.
  • След това ние ще ви изпратим портфолиото със свободни апартаменти за периода, който сте посочили.
  • След като си изберете имот подписваме договор. Нуждаем се от, депозит за да сме сигурни в намеренията ви. При напускане си го получавате обратно.
  • Ще ви съдействаме с посрещането! След което сме винаги насреща!

Вижте повече ТУК

За какъв период мога да търся жилище?

Предлагаме всякакъв тип наеми – от няколко дни до няколко години. Свържете се с нас за актуални предложения или повече информация.

Мога ли да дойда на място в офиса?

Разбира се! Можете да ни намерите на адрес гр. Варна, Македония 29А.

Трябва ли да плащам депозит?

Да, тъй като имаме много запитвания, се нуждаем от това за резервация на имота за вас. След изтичане на договора си го получавате обратно. Депозитът е в размер на една месечна вноска.

Ток, вода, интернет и телевизия влизат ли в цената?

По договорка.

Включено ли е почистване?

По договорка

Ако има някакъв проблем как може да ми съдействате?

Имаме координатори, които могат да ви свържат с необходимите ви служби, фирми или институции. Ако например се нуждаете от ремонтни дейности чрез нашите координатори може да ви предложим фирми, с които имаме договори и ще ви излезе много по-изгодно.

Мога ли да се откажа от договор след като съм оставил депозит?

Ако решите да се откажете следната схема се привежда в действие:

    • Отказ 45 календарни дни от датата на настаняване – връщаме ви целият депозит.
    • Отказ 30 календарни дни от датата на настаняване – връщаме ви 50% от депозита.

За периоди по-малки от 30 календарни дни не възстановяваме депозита.

Има ли опция някой да ме посрещне или заведе до имота?

Разбира се! Може да заповядате в офиса ни и да ви заведем до там или да се чакаме пред имота и да ви заведем до него.

Имате въпроси или запитване?

Не се колебайте да се свържете с нас. Нашите консултанти са на разположение, за да Ви помогнат с решаването на Вашия проблем.